WeCare wil wat men doet goed doen met een voortdurend oog voor verbetering. Desondanks kan er iets niet goed gaan en waarover je niet tevreden bent. Wij willen dat dan graag van je horen zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Zo nodig met behulp van derden. Bij WeCare willen we er alles aan doen om het jou naar de zin te maken en te helpen waar nodig en mogelijk. We proberen het dan altijd samen met de betrokkenen op te lossen. Ben je ondanks alles niet tevreden kijk dan naar onze klachtenregeling en klachtenprocedure.
Lukt het niet er samen uit te komen en/of heb je behoefte aan onafhankelijk advies? Dan kun je contact opnemen met de Stichting Klachtenregeling.nl gevestigd te 4201CX Gorinchem, Molenstraat 30. Dit kan zonder dat je dit met WeCare bespreekt. De klachtenfunctionaris van de Stichting klachtenregeling .nl kan je ondersteunen bij het verwoorden van je klacht, je informeren over een verdere klachtenprocedure en bemiddelen in een oplossing. De klachtenfunctionaris is van maandag tot en met vrijdag (van 9.00 tot 17.00 uur) telefonisch te bereiken op het nummer 085 – 485 85 60. U kunt uw klacht ook melden via info@klachtenregeling.nl.
Vertrouwenspersonen zijn er om jou te ondersteunen. Je kunt je verhaal bij hen kwijt. Zij luisteren aandachtig en denken mee over oplossingen. Alles wat je met hen deelt houden zij geheim. En als het nodig is, helpen zij met het opstellen van een klacht. Wil je contact? Stuur een mailtje naar info@klachtenregeling.nl.
Voor cliënten en hun vertegenwoordigers is er de mogelijkheid om contact op te nemen met een externe cliëntvertrouwenspersoon Wet zorg en dwang van Zorgbelang Brabant. Bekijk deze video voor meer informatie. De cliëntenvertrouwenspersonen van Adviespunt Zorgbelang zijn bereikbaar via telefoonnummer: 088 929 40 99 (ma t/m vr van 09:00 – 17:00, lokaal gesprekstarief). Of vul online dit formulier in. WeCare voldoet hiermee aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
Wij houden je graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.